maandag 15 april 2013

Logo's voor mezelf




2 opmerkingen:

  1. Liesbet heeft gezocht naar verschillende vormen, kleuren en lettertypes. De logo ’s zijn eenvoudig weergeven, volgens het KISS-principe.
    Het is leuk dat je vertrokken bent uit je eigen naam en je naam op verschillende manieren hebt weergegeven.
    Ik vind het eerste en laatste logo het best omdat je gezocht hebt naar verschillende kleuren en vormen. Het tweede logo vind ik nogal statisch en té eenvoudig. Misschien nog een bepaalde vorm toevoegen? Of meerdere kleuren gebruiken? Zo kan je het logo speelser maken.

    Veel succes, Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals Lies zegt is het heel goed dat je gezocht hebt naar verschillende vormen, kleuren en lettertypes. Ook vind ik dat het tweede ontwerp inderdaad nog te eenvoudig is. Ik vind wel dat het laatste ontwerp het interessantste is, door met dezelfde vorm te spelen met verschillende verhoudingen en ook het kleurgebruik vind ik daar het best. In het eerste ontwerp zou ik meer contrasterendere kleuren gebruiken, want door het rood en bruin op elkaar de gebruiken komt de tekst niet volledig tot zijn recht. Het eerste logo, mits nog wat aanpassingen qua kleur, lijkt mij uiteindelijk het beste om als logo te dienen omdat ik het waarschijnlijk nog zou herkennen als ik het ergens anders tegen kom.

    Goed bezig en ook veel succes van mij, Celine

    BeantwoordenVerwijderen